Sunday, August 12, 2007

Rimas - The Fabulous Cats

Muaturun, klik jerr tajuk lagu..
Right click than, click
save as target
Rimas - The Fabulous Cats
Lirik--

lari3x aku lari tinggalkan semua ini
untuk mencari- cari2x ketenangan diri

pergi3x engkau pergi dari hidupku ini
ku tak mahu2x hadir dalam diri ini

keluhan hatiku tak siapa yg tahu
ku simpan semua sebak di dada
biar ku yang terluka
pernahkah kau mengerti caraku memujukmu
pernahkah kau hargai cara ku mencintai mu

nafas dan kata dari bibir
adakah yang dari hati
mungkin kau tak fahami
maksud yang tersembunyi
titisan air mata dari pipi ke bumi
pernahkah kau peduli tentang diriku ini

mengapa aku yang terluka
aku yang merana
aku yang menahan sisa baki cinta ini
engkau yang meminta
aku yang sengsara
rimas2x aku rimas

>rap parts<

No comments: